14.-15.11 Marketingifirma rutmis keerlesid need kaks paeva. Esmaspaeval luhiajaline vestlus, mille pohjal jargmisel paeval linnaringile kutsuti. Tooandjaks oleks Hannah Direct, kes siis tood ule ilma tuntud brandide heaks teeb. 15.11 kl 9.30ks kutsutigi taas nende kontorisse. Tutvustati Davidiga, kes juhendaja eest oli. Tema autoga soitsime piirkonda, kuhu tol paeval minema pidi. Tegu siis door-to- door marketingiga ja meie ruhmal ulesanne muugiks teha pakkumine Michelinilt. Pakkumine kokku 50-le inimesele, kel siis voimalus aasta jooksul koikvoimalike keretoodega Michelini jutule tulla. Hinnaks 169 AUD. Reaalne hind olevat mingi neli korda kallim pakutavatele toodetele. Eks hea muugimees peab olema igal juhul. Aga mul polnud midagi kaotada, vaid voita. Niisiis tegin treti koos kolme muugimehega labi. Tolle paeva graafik niisiis Essendoni lennujaama piirkond. Teekond kesklinnast sinna oli pikk. Asusime lopuks peaaegu Melbourneist valjas. 1. ulesanne paeva esimeses pooles kaia arides ning paeva teises pooles kulastada eramaju. Suhteliselt uks ja sama tekst, kuid muugitrikk seisneb paljuski ikkagi selles, et kui vastuseks pole konkreetne ei, siis uritada potentsiaalne klient panna teenuse vastu huvi tundma, teha toode atraktiivseks. Oma 4-5 tundi jolkusin muugimeestega kaasas. Siiski otsus mis tegin ja mille David ka lopuks heaks kiitis, oli arautlemine.See tahendab et pole ikkagi paris minu teema door-to-door marketing. Aga vahemalt sain sellisest toost mingitki aimu nuud ja uldiselt sellisele alale ei trugi. Ehk annaks minust muugimees vorpida kull, kuid siin Ozis on mul ikkagi vaike keelebarjaar, s.t ma ei ole voimeline toeliselt vabalt suhtlema inglise keeles. Aga hullu pole, vaike kogemus ikka.
No comments:
Post a Comment